تیغه کلد کاتر ( برش سرد ) الماسه دار HSS Type

مشخصات:

مناسب برای برش لوله های تا گرید API5LX85

مقاومت بالاتر در برابر شکستن نسبت به نمونه های خارجی

قابل تیز شدن و تولید در سایز های 6 تا 10 اینچ

توضیحات:

این شرکت سازنده تیغه های دستگاه برش سرد میباشد و در ذیل به برخی نکات برتری در طراحی تیغه های ساخت شرکت هورتاش نسبت به نمونه های خارجی اشاره شده است:

1- برای ساخت تیغه کلد کاتر،  شرکت هورتاش از دو متریال استفاده نموده است:

الف) جنس بدنه که از فلز HSS  می باشد.

ب)  الماسه ( تنگستن کاربید ) که سختی آن یک و نیم برابر بیشتر از سختی تیغه کلد کاتر های خارجی می باشد و براده برداری توسط الماسه صورت می پذیرد ، لذا لازم نیست سختی جنس بدنه بالا برده شود و به همین دلیل جنس بدنه تیغه کلدکاتر ساخت شرکت هورتاش نرم می باشد و بر خلاف تیغه برش سرد خارجی ، شکننده نیست.

2- طریقه براده برداری در تیغه کلد کاتر ساخت  شرکت هورتاش یک لبه ( دندانه ) دو بغل را براده برداری میکند و دیگری کف را.در صورتیکه در تیغه های برش سرد خارجی یکی چپ  و یکی راست را براده برداری می نماید که این باعث وارد شدن نیروهای محوری به تیغه کلدکاتر ، و متعاقبا شکستن تیغه کلدکاتر می شود.

3- در طراحی محفظه ای جهت حمل آب صابون و یا مایع خنک کننده تعبیه شده که همواره تیغه کلد کاتر را خنک نگه می دارد.

4- تیغه های کلد کاتر الماسه دار ساخت شرکت هورتاش به دلیل طراحی خاص آن قابلیت تیز شدن مجدد را دارد و با هزینه ای ناچیز قابل تیز شدن می باشد.

5- هزینه تیغه های شرکت هورتاش با وجود کیفیت بالاتر ، بدلیل تولید داخل و حذف هزینه های تحمیلی اضافی از قبیل حمل و نقل ، گمرک و …  بسیار نازل تر از تیغه های کلد کاتر خارجی میباشد.

در راستای اقتصاد مقاومتی شرکت هورتاش توانسته است تولیدات خود را با کیفیتی بالاتر و هزینه ای بسیار نازل تر از اقلام مشابه خارجی ارائه دهد.